Janusz Korwin-Mikke, kandydat na Prezydenta RP odwiedził dziś Mrągowo. Przy mrągowskim Molo spotkał się z mieszkańcami naszego miasta, których łącznie przybyło około 150. Poruszył między innymi problem szkolnictwa, nawiązując w swojej wypowiedzi do klas integracyjnych, w których "z normalnymi uczą się debile".

W ramach toczącej się kampanii prezydenckiej, nasze miasto odwiedzili już Andrzej Duda oraz Janusz Palikot. Na dziś (9 kwietnia) swoją wizytę zaplanował Janusz Korwin-Mikke. Spotkał się z mieszkańcami Mrągowa przy mrągowskim molo. Frekwencja i pogoda dopisały.

Korwin-Mikke oceniał obecną sytuację społeczno-gospodarczą, a pytany o stosunki polsko-rosyjskie mówił, że „wybranie Dudy lub Komorowskiego to dążenie do wojny”.

– Obecna sytuacja na Ukrainie jest wywołana przez Stany Zjednoczone, którym zależy na destabilizacji. Amerykanie szukają pretekstu do wojny i hegemonii na świecie, pretekst znaleźli na Ukrainie – mówił Korwin-Mikke.

Nawiązując do szkolnictwa, Janusz Korwin-Mikke mówił między innymi o bezsensownym jego zdaniem systemie nauczania, w którym "w klasach integracyjnych ludzie normalni uczą się z debilami" przez co obniża się poziom nauczania. Zdaniem Janusza Korwin-Mikkego to celowy zabieg, by ogłupić społeczeństwo.

Poruszył także kwestię państwowej służby zdrowia, podatku dochodowego, zapowiadając ich likwidację w przypadku gdy zostanie prezydentem.

Wskazywał także na zagrożenie ze strony Chin i krajów arabskich. – Niech kwintesencją tego spotkania będzie to, że albo czekamy na Arabów i Chińczyków, albo wracamy do prawdziwej prawicy.

Janusz Korwin-Mikke po zakończeniu spotkania w Mrągowie udał się na kolejne spotkanie, tym razem do Suwałk.

Janusz Korwin-Mikke w Mrągowie

Książki i projekty edukacyjne

podnoszące kompetencje procesowe

Adwokat
Diabła

Iain Morley
Adowkat Diabła Kup książkę Kup audiobook

Na końcu
świata

Wawrzyniec Siedlecki
Na końcu świata Kup książkę

Na końcu świata
czyli Afryka dzika

Wawrzyniec Siedlecki
Na końcu świata czyli Afryka dzika Kup książkę Kup audiobook

Przygody
Belli

Lillienne Golc
Przygody Belli Kup książkę

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze  

# krzyś (IP: 95.41.*.173) 2015-05-03 20:15
...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Tak było (IP: 109.241.*.140) 2015-04-28 10:32
Film z wizyty JKM w Mrągowie
https://www.youtube.com/watch?v=4g-lcI60SyM
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ed (IP: 109.241.*.140) 2015-04-28 10:29
Niechęć do Janusza Korwin-Mikkego to nie jest wystarczający powód żeby być lewakiem!
Oto jak media kreują rzeczywistość:
https://www.youtube.com/watch?v=RoEbQrNuULs&feature=youtu.be
Wyciągnijcie własne wnioski.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Stanisław Noworyta (IP: 95.40.*.26) 2015-04-27 21:32
To straszne, gdy kabotyn sięga po władzę, lecz jeszcze bardziej przeraża, że są w Polsce jego zwolennicy. Zwolennicy segregacji( na początek) a później eksterminacji niepełnosprawny ch.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# val_jan (IP: 178.43.*.64) 2015-04-21 12:33
Ciekawe, czy debil Mikke chodził do szkoły z normalnymi ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Heniek (IP: 178.23.*.109) 2015-04-18 14:32
Sam mam syna niepełnosprawne go i gdybym mógł to bym obił mordę dla tego dziada, zam jest debilem do potęgi!!!!!!!!! !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anaskor. (IP: 89.229.*.70) 2015-04-19 15:03
Bardzo dobrze Pan mówi. Ja właśnie kończę studia z tej dziedziny i piszę licencjat na ten temat, więc wiem ile dobrego takie klasy dają dla osób niepełnosprawny ch, jak i uczą tolerancji i pomocy osoby pełnosprawne. Po drugie takie dzieci nie są debilami, rodzą się z mniejszymi szansami na rozwój, ale tak naprawdę są to kochane i na swój sposób mądre dzieci i w niczym to nie przeszkadza, że są osoby pełnosprawne i niepełnosprawne w takiej klasie. Pozdrawiam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# ela (IP: 79.175.*.228) 2015-04-17 18:08
SAM JEST K....A DEBILEM,
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# realista (IP: 77.242.*.82) 2015-04-16 20:59
Co by nie powiedzieć słowo "debil' nie powinno być powiedziane.Kie dyś był czas że w niektórych sprawach przyznawałem racje panu Korwinowi ale w tej chwili to tylko (moim zdaniem) wiek ratuje Go przed obiciem pyska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Sylwia Davy (IP: 81.147.*.240) 2015-04-16 11:25
Hitler byłby z pana dumny !!!!Co następne eutanazja ??? Brzydzę sie panem panie Korwin -Mikke
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ania (IP: 31.2.*.45) 2015-04-16 11:15
aż mną trząchnęło...ja k można tak mówić ???? myśli, że takimi słowami zyska poparcie ludzi ??? sam jest DEBIL przez duże D. kropka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# pedagog (IP: 80.51.*.58) 2015-04-16 09:55
osoba niepelnosprawna nie koniecznie oznacza DEBILA. sa to osoby np z trudnosciami w poruszaniu sie, no ale nasze poje.... spoleczenstwo ma tak oganiczony tok myslenia ze ich mozna okreslic mianem debila. dzieci z trudnosciami w nauce maja swoje szkoly specjalne. do szkol publcznych sa przyjmowane dzieci z trudnosciami w poruszaniu sie itp. Czyli waszym zdaniem dziecko z bialaczka jest debilem? U nas w szkole jest klasa integracyjna i jest w niej 3 dzieci dwoje z bialaczka jedno z porazeniem mozgowym. AHA debile. Rozumiem, pozdrawiam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Darek (IP: 91.231.*.92) 2015-04-16 19:06
A potrafisz pedagog czytać ze zrozumieniem ? Mikke powiedział z debilami, a nie z osobami niepełnosprawny mi! To polityczna poprawność, a nie Korwin robi z osób niepełnosprawny ch debili. Dziś nie mówi się osoba ociężała umysłowo czy upośledzona, ale niepełnosprawna intelektualnie. Co w społeczeństwie przekłada się na niepełnosprawny =upośledzony intelektualnie. A w klasach integracyjnych uczą się również uczniowie o lekkim upośledzeniu umysłowym, choćby w szkle w której pracuję. A mamy trzy Klasy Int. W klasach takich jest dodatkowy nauczyciel, który zajmuje się tymi dziećmi. Ale system ocen jest jeden. Co sprawia, że za równoważną odpowiedź jedno dziecko dostanie 3, a drugie 5.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Marek (IP: 91.182.*.218) 2015-04-16 07:20
Jeżeli w klasie będzie kilku "specjalnych" którzy będzie przeszkadzać w lekcji , robic żarty , zaczepiać lub straszyć uczniow - nauczyciel będzie zmuszony poświecić czas oby ich opanować - poświęci czas na naukę dla twojego dziecka i innych - Ty się może na to zgodzic no bo przecież empatia , równość ... Itd ale czemu inni rodzice prawem są zmuszani do posyłania swoich dzieci do takich klas szkół . JKM mówi o tym aby miec wybór , aby rodzic mógł zdecydować do jakiej szkoły z jakim programem i nauczycielami będzie to szkola , czy katolicka , czy gender , integracyjna , czy szkola osobna dla chłopców i dziewcząt ... Dziecko należy do rodzica a nie do państwa , dlatego proponuje bon edukacyjny który idzie za dzieckiem , szkoły powstaną takie jakie będzie zapotrzebowanie , rynek zdecyduje czy bedziesz chciała posłać dziecko do szkoły gender , katolickiej czy integracyjnej mnie nie będzie to obchodzić bo to Twoje dziecko i Ty wiesz co jest dla niego najlepsze .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Marek (IP: 91.182.*.218) 2015-04-16 05:19
Sami niepelnosprawni to potwierdzaja http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/183582?hc_location=ufi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 10:29
Nie niepełnosprawni , tylko jeden tuman z kompleksem. To różnica.
A u misia po mordzie widać, ze typowy korwinista, który nie ma pojęcia, na jakim świecie żyje, bo za swoje jeszcze nie żył.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# chavez (IP: 77.109.*.138) 2015-04-16 19:37
Czym się różnisz od Korwina ? Właśnie szowinistko obraziłaś niepełbnosprawn ego, który śmiał mieć inne poglądy niż chcieli by tego ludzie o tak wąskich horyzontach jak Twoje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Obywatel (IP: 193.218.*.241) 2015-04-15 22:40
Ludzie otrząśnijcie się ! Dzieci upośledzone nie mogą uczyć się w 1 klasie z dziećmi zdrowymi, to negatywnie wpływa na rozwój tych dwóch grup. Zwolennikom klas integracyjnych zachęcam do posłania swoich dzieci do szkół specjalnych. Wysyłanie chorego dziecka do normalnej szkoły to robienie krzywdy temu dziecku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# ola (IP: 79.184.*.219) 2015-04-16 16:06
Bzdury ! Bzdury! W klasie integracyjnej mogą być uczniowie z upośledzejiem w stopniu lekkim, uczniowie niepełnosprawni itp. W takiej klasie jest nauczyciel wspomagający, który tymi dziećmi się zajmuje. Dzieci w takiej klasie inegruja siē, uczą się zaakceptować "inność". Polecam, sama mam dzie ko "normalne" w klasie z .... ech nie bęcę cytować
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# obywatelka (IP: 88.156.*.212) 2015-04-15 23:52
w klasach integracyjnych są też dzieci z niepełnosprawno ścią ruchową, z niedosłuchem itp.... dzieci z lekkim opóźnieniem świetnie sobie radzą w ogólnodostępnyc h szkołach
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# MAMA (IP: 37.152.*.141) 2015-04-15 17:28
Wyrażając swoje poglądy należy zastanowić się doborem słownictwa. Dzieci, które mają różne dysfunkcje na pewno nie są DEBILAMI. A dzieci w takich klasach maja szansę na naukę tolerancji i życia nie tylko w "idealnym" otoczeniu... A dwóch nauczycieli może dopilnować aby wszystkie dzieci były odpowiednio wykształcone.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ania (IP: 31.2.*.45) 2015-04-16 11:19
o to właśnie chodzi ! nikt sobie nie wybiera, że jego dziecko będzie chore...to dziecko też sobie tego nie wybrało, dlaczego taka niesprawiedliwo ść w wypowiedziach ? trzeba dzieci zdrowe oswajać z tym, że są też dzieci chore, których nie wolno wytykać palcami, bo są inne !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# matii (IP: 83.9.*.30) 2015-04-12 17:19
Polecam Pawła Kukiza
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 10:26
Po co, skoro nie ma pojęcia o polityce? O sytuacji niepełnosprawny ch również? To baran. Nadawał się na muzyka, jako aktor był taki sobie, ale chroń nas, Panie, przed prezydentem, który uprawnień prezydenta nie zna.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# olaboga (IP: 89.229.*.106) 2015-04-12 22:28
Kukiza program wyborczy to tylko JOWy. Poza tym on się utożsamia z Korwinem i z Jego poglądami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# anka (IP: 89.228.*.102) 2015-04-12 09:56
Poczytajcie, co sami piszecie w komentarzach. Wkurzacie się, że ktoś kogoś nazwał debilem, albo ostro skrytykował Korwina, po czym sami zaczynacie rzucać mięsem i wyzwiskami... Sami siebie jesteście warci. Popatrzcie, co piszecie Wy i inni. I ma być dobrze w tym kraju? Żegnam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Glaz (IP: 82.177.*.180) 2015-04-11 22:27
Nie skala IQ świadczy o debilizmie a postawa życiowa i kultura osobista. Ten arogancki kiep udowodnił , że nie ma tak niskiej skali, aby jego wypowiedzi zakwalifikować, nawet w kodeksie ludzi kulturalnych nie ma takiego terminu aby w sposób należycie obelżywy potraktować tego tetryka. A muszka i krawat nie świadczą o kulturze..... Szkoda, ze osoba nie przestrzegająca praw innych, stara się o urząd prezydenta. Źle też świadczy o jego elektoracie, który na rozkaz takiego kacyka może wprowadzić na wzór niemieckiego E-action T4 czyli fizyczną eksterminacje osób słabych, chorych, starych i niedołężnych.
Przeproś za dzieci z Wrześni, przeproś niepełnosprawny ch sportowców , których obraziłeś na paraolimpiadzie i przeproś mrągowian i wszystkich Polaków za tą postawę niegodna człowieka!!!!!! ! A potem lepiej już sie nie wypowiadaj,bo obrażasz wielką powagę świata.
Ps. w szkołach integracyjnych uczy się min. tolerancji, ale ty nie wiesz co to, gdybyś uczęszczał do takiej byłoby ci łatwiej to zrozumieć.
Mam nadzieję, ze ktoś wreszcie uciszy tego jegomościa i wytoczy mu proces cywilny za obrazę społeczności a tym samym pozbawi go szans na udział w wyborach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Władzia (IP: 81.190.*.93) 2015-04-11 17:19
Cytuję Andrzej:
Przyjechałem specjalnie z Mikołajek na to spotkanie. Z wpisów widzę tu sporo niewykształconych , zakompleksionych ludzi, którzy chcą żyć na czyjś koszt w socjaliżmie. Nie dziwne, że region taki biedny :)
Uroki demokracji, większośc to głaby, stąd poparcie dla POPISSLDPSL :)

Oj Panie Andrzeju do lepszych Pan nie należy , też Pan z północnego-wsch odu , zapraszam na zachód zobaczy Pan wielki świat i zmieni Pan zdanie o ludziach i swoją kulturę. Chyba ,że Pan nie wie co to tolerancja i wolność słowa. Każdy ma prawo do swego zdania na każdy temat.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Andrzej (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:21
Przyjechałem specjalnie z Mikołajek na to spotkanie. Z wpisów widzę tu sporo niewykształcony ch , zakompleksionyc h ludzi, którzy chcą żyć na czyjś koszt w socjaliżmie. Nie dziwne, że region taki biedny :)
Uroki demokracji, większośc to głaby, stąd poparcie dla POPISSLDPSL :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 10:53
Wprowadźmy monarchię, Andrzej. A na tronie posadźmy krula:
http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/powrot-krula-korwin.jpg
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cos (IP: 178.23.*.110) 2015-04-11 22:03
Oj, to szaleńczo celowo i to TAK daleko musiałeś się pokwapić, aby przyjechać i zrzędzić lewackim dialektem. Miłej emerytury i pasztetu 100g w cenie 5zł. Mikołajki? wiocha jedynie z dobrą pizzą z Mrągowa.

Dzieciaki z upośledzeniem niech wysyłają rodzice do szkół specjalnych. Niech nie narzucają dobrej woli zwyczajnemu społeczeństwo aby dbali o rozwój niepełno sprytnych w otoczeniu z talentem. Tylko zaczną edukować prywatnie.

Faktycznie, łącząc młodzież utalentowaną z osobami do których (ze względu na niepełnosprawno ść) trafia co 5 słowo i to w obniżonym system edukacyjnym jest ograniczające. Ta cała integralność, to jak laptop co się pierdzieli co kwartał.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 10:57
Dzięki bogom do tu obecnych trafia w ogóle cokolwiek.
Obserwuję sobie poziom tzw. zdrowej młodzieży na UWr i zachwyca mnie, że w ciągu roku nie są w stanie opanować nazw pięciu aktów normatywnych. A chodzili do szkół masowych.
Wskazuje to widomie, że inteligentnych z deficytem ruchowym należy faktycznie izolować od szarej masy półgłówków, którzy potrafią klepać w klawiaturę bez ładu i składu, bo jak czytam takie brednie, to czuję, że mi IQ spada :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Justyna (IP: 89.229.*.180) 2015-04-11 00:25
Pan Janusz mądry człowiek.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 10:54
Rozgarnięty. Grabkami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ania (IP: 31.2.*.45) 2015-04-16 11:21
ha ha ha :-) dokładnie tak !!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Internauta (IP: 83.5.*.181) 2015-04-11 00:11
Tylko tyle dziady potrafił zapamiętać i opisać z przemówienia Korwina? Macie wy rozum i godność jakąś? Może opiszecie jak partia KORWiN chce zmieniać Polskę od strony gospodarczej?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:01
Zmieniać? Niby w co? W chaos i anarchię? Misio się na polityce finansowej zna jak świnia na gwiazdach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Stefa (IP: 83.22.*.239) 2015-04-16 08:31
Zmieniac r Polskę? Zastanpwiłes sie na d tym. prywatne lecznictwo, szkolnictwo zniesienie podatków? To mam pytanie: kto wykształci lekarzy aby mogli leczyć? kogo bedzie stac na tak horendalnie drogie studia? Spadniem ilość lekarzy. Dalej. Gabinety prywatne bardzo drogie więc kto będzie z leczenia kporzystał? Dalej. Lekarzy będzie coraz mniej i drodzy więc społeczeństwo coraz bardziej zaniedbane zdrowotnie. Szkolnictwo prywatne drogie to coraz mniej uczących sie ludzi i poziom społeczeństwa w dół. Podatki? A po czym będziesz jedxił? kto utrzyma policję, straż, urzędy niezbędne do funkcjonowania państwa. Ciekawe do czego to doprowadzi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kropek (IP: 95.49.*.5) 2015-04-19 13:34
Jeśli zostaną zniesione niepotrzebne podatki (Nie wszystkie) więcej pieniędzy zostanie w Pani portfelu. Prywatne leczenie, szkolnictwo, studia... Na wszystko będzie Panią stać ponieważ system z grabiącego zmieni się w przyjazny. Przyjazny ludziom pracowitym. Co do wypowiedzi Państwa odnośnie debili. Cóż nazywajmy rzeczy po imieniu. Jeśli mamy dziecko z białaczkączy inną chorobą czy jest ono debilem? Nie sądzę natomiast dziecko z downem? Jest opóźnione w rozwoju. Nie nadaje się do szkoły w której rozwijają się normalni ludzie nadaje się do szkoły specjalnej, ponieważ człowiek taki NIGDY nie wzniesie się na wyżyny intelektualne. Jesteście, moi drodzy bandą oszołomów! Pan Janusz Korwin Mikke jak wszyscy wiemy mówi to co się nie podoba, to czego słabe społeczeństwo boi się i nie chce słuchać ale ten człowiek jest silny, zdyscyplinowany , jest patriotą i jedyną osobą na ten urząd (No jeszcze Pan Grzegorz Braun z jego elokwencją i manierami). Pozdrawiam!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Imię, a nie Imie (IP: 89.229.*.110) 2015-04-11 00:05
DEBIL:
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. med. osoba upośledzona umysłowo w stopniu lekkim; zob. też debilizm w Wikipedii
(źródło: http://pl.wiktionary.org/wiki/debil )

Określenie osoby o niskim ilorazie inteligencji, a nie sformułowanie obraźliwe. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, nie poprawi też błędu na portalu "Imie" na Imię.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# jkmtodebil (IP: 5.172.*.199) 2015-04-15 20:46
Janusz Mikke jest w takim razie [cenzura]rzem. [cenzura]rz nie powinien zadawać się z normalnymi, bo zaraża ich swoim [cenzura]rstwem.

[cenzura]rz
(1.1) posp. mężczyzna korzystający z usług prostytutek, także: mężczyzna często zmieniającym partnerki seksualne
(źródło: http://pl.wiktionary.org/wiki/[cenzura]rz)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# mama_ (IP: 178.37.*.37) 2015-04-11 14:36
Cytuję Imię, a nie Imie:
DEBIL:
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. med. osoba upośledzona umysłowo w stopniu lekkim; zob. też debilizm w Wikipedii
(źródło: http://pl.wiktionary.org/wiki/debil )

Określenie osoby o niskim ilorazie inteligencji, a nie sformułowanie obraźliwe. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, nie poprawi też błędu na portalu "Imie" na Imię.


Ch...ju - powinieneś dodać, że obecnie nie stosuje się ze względu na negatywny odbiór przez społeczeństwo tego okreslenia. Też pisze to na wikipedii.

Mam nadzieję że nie obrazisz sie za tego ch....ja. Posiadasz chyba ten narząd tak? Ja się nie obraże w takim razie, że tak łatwo przychodzi Ci nazywanie m.in. mojego synka debilem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# chavez (IP: 77.109.*.138) 2015-04-16 19:28
Racja, teraz dzieci wyzywają się mówiąc na siebie TY DAUNIE. Ot, politycznie poprawna tolerancja wciskana na siłę. Efekt klas integracyjnych. Pieprzona inżynieria społeczna lewackiego chowu. "ze względu na negatywny odbiór przez społeczeństwo" niedługo nie będzie się mówić złodziej tylko uczciwy inaczej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Adam (IP: 94.78.*.71) 2015-04-10 23:38
Debila z Korwina to robią media takie jak TVN, TVP i mragowo24.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:00
A z niego trzeba aż robić? Tak od pierwszego kopa widać, ze to cecha wrodzona.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# chavez (IP: 77.109.*.138) 2015-04-16 19:30
Na pewno rudy ? a nie blond ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gracjan (IP: 217.99.*.22) 2015-04-10 23:35
Debila to z niego robią media i a tak naprawdę to JKM jest inteligentnym i oczytanym człowiekiem. Media są manipulowane dlatego, że JKM jest zagrożeniem dla elity z wiejskiej. Korwin ma jakąś ideę którą chce spełnić i to robi nie zależy mu na kasie. Czytając większość komentarzy to widać, że większość to lemingi którzy oglądają samą telewizję. Pooglądajcie w internecie wypowiedzi Pana Janusza i wtedy oceniajcie. Pozdrawiam wszystkich fanów JKM jak i lemingów będących za bronkiem i PiSem
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:03
No owszem, jest inteligentny. I oczytany. I głupszy niż kilo gwoździ bez łebków. I empatyczny jak hiena.
Dzięki bogom Korwinowi jego świetlanej idei od dziesiątków lat nie udaje się spełnić, bo z korwinizmu się wyrasta. Jak ze sraczki przy ząbkowaniu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# doktorek (IP: 37.187.*.74) 2015-04-16 22:52
I dzięki takim idiotkom ten burdel i ta hołota będzie rządzić jeszcze bardzo długo. A potem ten chory system w końcu padnie i może na gruzach coś uda się zbudować. Choć zaczynam wątpić, bo odnoszę wrażenie, że ta głupota się rozchodzi jak zaraza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Rabin (IP: 194.147.*.211) 2015-04-16 09:25
[quote name="gracjan"] Debila to z niego robią media i a tak naprawdę to JKM jest inteligentnym i oczytanym człowiekiem.

Buhahahahahahah a....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Aneri (IP: 217.99.*.4) 2015-04-10 23:27
No cóż..., Mrągowo - miasto gościnne ugości nawet tych drugich....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:09
Wiadomo, miłej gościny! :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Mirek (IP: 31.61.*.182) 2015-04-10 22:45
Powinien być zakaz kandydowania na jakikolwiek urząd, a cóż dopiero prezydenta, osób jąkających się i sepleniących.
Poza tym kandydaci powinni przedstawiać zaświadczenia o zdrowiu psychicznym.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 23:05
Ohoho, zapewniam Cię, że zdrowie psychiczne u niego nienaganne. Ja uważam osobiście, że nie powinni głosować ludzie po 40. roku życia, bo są zbyt przesiąknięci komuną, ale czy ktoś weźmie to pod uwagę? Prawdopodobnie wszyscy będą mieli to w dupie, tak samo jak Twoje zdanie o jąkających się i sepleniących.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Tomasz (IP: 62.21.*.68) 2015-04-11 00:02
Ronald Reagan gdy został prezydentem był starszy niż Korwin
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Paweł (IP: 77.254.*.241) 2015-04-10 21:42
Słowo debil nie jest słowem wulgarnym. Oznacza niedorozwuj umysłowy w stopniu lekkim. JKM ma rację.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# keti (IP: 89.230.*.54) 2015-04-10 21:24
Debilem jest ten co to mówi. To są dzieci chore, niepełnosprawne , mające takie same prawa w tym chorym kraju jak wszyscy!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 21:33
Czy gdyby powiedział niepełnosprawni umysłowo to byłoby ok?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# uobserwator (IP: 89.229.*.95) 2015-04-10 20:37
Odsetek inwalidów umysłowych w tym kraju (jak zresztą w każdym innym) zawsze się znajdzie. Jedni wierzą w JKM inni w Macierewicza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 20:38
Ciekawe w co Ty wierzysz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# uobserwator (IP: 89.229.*.95) 2015-04-10 21:52
w latającego potwora spaghetti
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 22:06
Właśnie zdążyłam już zauważyć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# uobserwator (IP: 89.229.*.95) 2015-04-10 22:58
czyli mogę napisać cokolwiek i tak uwierzysz? :DDD
Nie dziwi mnie Twoja wiara w jkm :DDD
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:11
Po prostu wszystko, cvo piszesz jest niepowazne i tyle samo warte :))
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 23:01
Jezusie, tak oczywiście, uwierzyłam Ci :v Nie wyłapałeś tej ironizującej kropki nienawiści? A co do wiary...Komuś trzeba wierzyć, a co mam wierzyć złodziejom z Wiejskiej, to wolę Jemu
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Siostra (IP: 89.77.*.249) 2015-04-10 20:23
Cieszyłabym się, gdyby teraz dostał jakiegoś udaru, i stał by się już kompletnym debilem... Na takiego szkoda słów... Moja siostra jest chora, gdyby pojawił się u mnie w mieście, poszłabym na to jego "przemówienie" i napluła mu prosto w twarz...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Izka (IP: 37.152.*.131) 2015-04-16 11:11
Cytuję Siostra:
Cieszyłabym się, gdyby teraz dostał jakiegoś udaru, i stał by się już kompletnym debilem... Na takiego szkoda słów... Moja siostra jest chora, gdyby pojawił się u mnie w mieście, poszłabym na to jego "przemówienie" i napluła mu prosto w twarz...


człowiek po udarze nie jest debilem,za to ty nim jesteś !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Tomasz (IP: 62.21.*.68) 2015-04-11 00:04
To, że twoja siostra jest chora nie upoważnie cie do bycia chamką
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:06
A jego co upoważnia o bycia chamem?
Acz niech żyje w zdrowiu do 120 lat, dupczy swoją niunię, co raczej nie na łysinę i jąkanie poleciała i patrzy, jak normalni ludzie nie traktują go poważnie :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 20:42
Przykro mi. JKM nigdy nie był poprawny politycznie. Czasem naprawdę coś palnie, ale mogę zapewnić, że pomimo tych nieprzemyślanyc h słów przekaz miał być inny. Czy gdyby powiedział niepełnosprawni umysłowo, nie obraziłoby to Panią?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Wiolka (IP: 78.11.*.209) 2015-04-10 21:42
Obraziło by to za równo mnie jak i moje dziecko.To,że użył słowa "debile" to świadczy o jego braku szacunku dla naszych dzieci i nie wieżę,że błędnie odczytano jego przekaz.Jest to ewidentna dyskryminacja.C zy gdyby np.ktoś w szkole gdzie są tylko białe dzieci,chcąc wykluczyć pozostałe nacje powiedział:nie chcemy tego czarnucha,a drugi użył by słowa czarnoskórego to zmieniło by to kontekst wypowiedzi?Myśl ę,że nie.Demokracja w naszym kraju niestety działa na opak,a wolność wypowiedzi jest jarmarkiem wulgaryzmów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:17
To że masz takie dziecko, nie znaczy, że ma moje dziecko uczyć się wolniej. Troche szacunku do moich dzieci. jesli nie rozumiesz, że kolor skóry inaczej wpływa na szybkośc przyswajania nauki niz poziom umysłowy, to chyba sama byłas w takiej opóżnionej klasie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Wiolka (IP: 78.11.*.209) 2015-04-11 17:56
Witaj gburze,w klasach integracyjnych są nauczyciele wspomagający aby twoje dziecko nie uczyło się wolniej,chyba że ma jakieś inne problemy związane z koncentracją np.sfiksowany tatuś,a jeżeli chodzi o moją wcześniejszą wypowiedź i to jak ją zrozumiałeś świadczy o twoim poziomie inteligencji.Ba j!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Mars (IP: 89.231.*.245) 2015-04-12 11:13
No dokładnie, czyli nie dość że się będą wolniej uczyć- mając poczucie wyższości nad niepełnosprawny mi umysłowo to jeszcze z naszych podatków pójdzie 2x więcej pieniędzy na 2 nauczycieli...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:11
Pewnie. Najlepiej wcale ich nie uczyć, wyhodować na rośliny i zgodnie z polityką socjalną Głupiego Jasia - pozwolić umrzeć z głodu. Wszystkim: głuchym, niewidomym, wózkowiczom, autystom, jednorękim, z lekkim czy umiarkowanym deficytem. A jak się już wykruszą - zajmiemy się cukrzykami, takimi z hemofilią, skoliozą i tak dalej.
Kolejnych się będzie zrzucało ze skały i dorobimy się zdrowego społeczeństwa w liczbie osób trzech.
Korwin się nie załapie jako jąkała.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Wiolka (IP: 78.11.*.209) 2015-04-10 18:02
Wstyd dla naszego kraju,że taki półgłupek chce reprezentować państwo mając tak nasrana pod kopułą.Łatwo mu obrażać nasze dzieci,jestem mamą dziecka z upośledzeniem umysłowym,a sam o swoich guzik wie bo on jest tylko dawcą spermy i rozsiewa te zrąbane geny po świecie!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:12
A nam jest wstyd za ciebie i takich cebulaków. tTo przez taka cebule uciekaja stą ludzie i mamy rozwaloną gospodarke :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 18:06
Aż tak bardzo Panią ruszają PRYWATNE postulaty p. Korwina? Myślę, że ludzi nie powinny interesować jego osobiste opinie. Ludziom powinno zależeć na ulepszaniu Polski. TYLKO I WYŁĄCZNIE.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# H (IP: 93.89.*.238) 2015-04-10 15:44
Sam jest debilem ciota wąsata
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 16:13
Tylko tyle masz do powiedzenia? A może dorzucisz coś jeszcze na temat programu partii? Bo indywidualne poglądy JKMa raczej mało kogo interesują.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# antykorwin (IP: 87.101.*.85) 2015-04-10 18:47
skoro indywidualne poglądy korwina nikogo nie interesują to po cholerę się z nimi afiszuje? facet jest debilem a jego partia tez jest debilna. i tyle. nie potrzeba nam debili dość już nami rzadza!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# xxx (IP: 31.182.*.245) 2015-04-11 20:19
to ze jestes homo tez nikogo nie interesuje, to po co sie afiszujesz?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 19:34
Ty to nazywasz ''afiszowaniem się'' a ja po prostu twierdzę, że nie owija w bawełnę. Od lat głosi skrajnie konserwatywne poglądy i od lat mu się za to dostaje. On mówi to, czego inni boją się powiedzieć. Ja rozumiem, że gdyby siedział cicho to już dawno byłby w Sejmie, tylko straciłby wtedy na wiarygodności. Uważasz, że cała partia jest debilna, czy sam Korwin? Jeżeli chodzi o partię, to tylko libralno-konser watywny program jest w stanie ''odratować'' ten obecny bajzel.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Adam (IP: 89.229.*.188) 2015-04-10 15:41
Nie komentujcie debila z małej litery! Bo debil może tylko tak powiedzieć o dzieciach!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:15
Ale napisałes swój nick z dużej. :) Zwykła cebula z POPISSLDPSL jest za mało rozgarnieta , by cos soba reprezentować i nie rozumieją , co się do nich mówi :)) Musiałeś być w takiej klasie integracyjnej :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Aska (IP: 31.178.*.197) 2015-04-11 09:28
Wiesz jak czytam to co piszesz to jestem mocno zaniepokojona....
Naprawde powinieneś się uspokoić i przemyśleć to wszystko - jeśli sam uważasz się za człowieka myślącego!

I cieszę się, że masz zdrowe dzieci, bo nie masz tej całej masy problemów co my.

Staram się nie oceniać - może też spróbuj zamiast obrażać innych.
A życie zapewnie niejednego Cię jeszcze nauczy....

Zdrowia Ci życzę - tego psychicznego też !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# mmm (IP: 31.0.*.152) 2015-04-10 15:35
Jak widzę tego "debila" to aż mi się rzygać chce. Pieprzy głupoty jak mało kto. Jest jedno pytanie... Kto go k***a wybrał do Parlamentu EU? Brak słów...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# gdziejazyje (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 17:30
Nie wszyscy wyborcy JKM zgadzają się z jego indywidualnymi poglądami, bo to są JEGO PRYWATNE opinie na określone tematy. Tak samo Ty nie musisz się z tym zgadzać. Tylko, u licha, dlaczego to miałoby się przekładać na jego poparcie w sondażach? Ja mam swoje zdanie, JKM ma swoje, Ty masz swoje, i dobrze. W polityce nie liczą się prywatne przemyślenia polityka, a program jego partii, jego spojrzenie na gospodarkę. Ja chcę mniej biurokracji, prostych podatków i uproszczonego prawa, a osobiste poglądy JKMa nikogo nie powinny interesować.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Bas (IP: 87.207.*.90) 2015-04-11 01:01
" Ja chcę mniej biurokracji, prostych podatków i uproszczonego prawa"
Każdy tego chce ... ale JKM takimi hasełkami buduje sobie tylko zaplecze wyznawców (wzorem Kaczyńskiego) ... chce być dyktatorem i jakoś ich pozyskać musi ... Program gospodarczy mógł przecież realizować w każdej swojej poprzedniej partii, ale nie ... jeśli tylko musiał dzielić się władzą zakładał nową ... SWOJĄ bo ON jest najważniejszy a WY naiwniacy macie mu tylko pomóc dorwać się do koryta ... Chcecie zrobić z Polski pośmiewisko większe niż dzisiejsze ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# olaboga (IP: 89.229.*.180) 2015-04-11 01:29
Korwin nie chce dorwać się do koryta tylko to koryto zlikwidować - to po pierwsze. Po drugie On nie ma zamiaru zostać dyktatorem! Skąd wy to bierzecie...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Blanka Rudy (IP: 78.8.*.4) 2015-04-16 11:23
Pewnie. Po co ma się dorywać do czegoś, przy czym już jest.
Dobrzy, niedorozwinięci korwiniści uporczywie nie zauważają, że Jasio - Pierdoła ni mniej, ni więcej, tylko z ich kasy żyje, z podatków. Siedzi sobie w budynku Sejmu, wygłasza uczone ambaje i śmieje się w kułak z tumanów, którzy na niego głosują. Gdyby wprowadził swoje kretyńskie pomysły - zdechłby z głodu, bo ani emerytury, ani posadki za państwową kasę... A kto zatrudni tetryka, który z umiejętności posiada bredzenie i wiązanie muchy?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# wronka (IP: 78.88.*.67) 2015-04-10 14:56
Panie Karwin jest pan najgorszym kandydatem o jakim słyszałam i nie chciała bym aby Nasz KRAJ REPREZENTOWAŁ taki prawdziwy debil jak pan..Jak można tak obrażać dzieci niepełnosprawne ,może to właśnie One nauczyły by pana kultury której panu brakuje...Nawet pana nie pozdrowię....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# mogiel (IP: 46.77.*.59) 2015-04-10 16:00
Debil? Osiągnij w zyciu tyle co on to pogadamy. I uwierz. JKM gardzilby tymi pozdrowieniami. Głosuj dalej na złodziei z wiejskiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Joasia (IP: 193.151.*.228) 2015-04-10 13:58
Debil, debil i jeszcze raz debil!! Psychiatra się kłania!To ty jesteś nienormalny!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 14:11
Nie ma co ukrywać, że JKM nie jest poprawny politycznie. Pewnych rzeczy nie potrafi ubierać w słowa, mówi szybko, chaotycznie, co nie oznacza, że CELOWO chciał obrazić tych ludzi. Poza tym myślę, że ważniejsze są kwestie gospodarcze. Trzeba zmniejszyć biurokrację, wprowadzić proste podatki, uprościć prawo. Dla nas nie powinny być ważne indywidualne poglądy p. Korwina, których większość i tak nie stara się zrozumieć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Paweł (IP: 92.220.*.153) 2015-04-10 13:55
Sam jestes debilem chamie ze wsi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# arek (IP: 5.172.*.237) 2015-04-10 14:24
wyssij swojego korwina pawelku
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Evelina (IP: 83.185.*.226) 2015-04-10 10:42
Co za debil w życiu nie chciałabym żeby ktoś taki reprezentował mnie i mojej niepełnosprawne go syna. Po takich wypowiedziach cieszę się że nie mieszkam w Polsce
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# debil ???? (IP: 89.229.*.178) 2015-04-10 11:04
Co za debil w życiu nie chciałabym żeby ktoś taki reprezentował mnie i mojej niepełnosprawne go syna. Po takich wypowiedziach cieszę się że nie mieszkam w Polsce
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 14:21
Nie mieszkasz w Polsce, bo? Bo tutaj Ci nie wyszło? A dlaczego nie wyszło? Bo lud głosuje wciąż na tych samych ludzi, którzy rujnują nasz kraj! Wy nie pozwalacie na zmiany w tym kraju! Dopóki się nie obudzicie, nie będzie w Polsce żadnych zmian! Niektórzy nie są tacy jak Ty i chcą wrócić do kraju, a tacy ludzie jak Ty im na to nie pozwalają! Pomyśl też o ludziach, którzy stąd nie chcą wyjeżdżać!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ola (IP: 81.190.*.93) 2015-04-10 10:24
On w dzieciństwie musiał być gnębiony przez rodziców ,i rówieśników.... ... bo jakiś taki niewydarzony , jąka się (to też w jakimś stopniu niepełnosprawno ść) , to co on robił w "normalnej" klasie?? chyba że kończył integracyjną i się nie przyznaje ?! Jego obietnice przed wyborcze nic konkretnego nie dają . On nic sobą nie reprezentuje, jego życiorys nie jest "idealny". No cóż takie NIC.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# xxx (IP: 31.182.*.245) 2015-04-11 20:22
Ty chyba tez byas ;)

dowiedz sie najpierw cos wiecej niz jeden krzykliwy tytul.
"debilko"

nie dziwie sie ze probuje chronic normalnych ludzi przed motlochem jak Ty
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# GOść (IP: 91.246.*.140) 2015-04-10 08:50
On chyba też uczył się z "normalnymi " jemu ta integracja nie pomogła
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Lalalalalalaaa (IP: 85.222.*.43) 2015-04-10 00:01
Tagi do artykułu mówią wiele o stosunku tego "medium" do obiektywizmu... To inwencja własna tego, co "wypocił" ten tekst?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# rebelofnowhere (IP: 89.229.*.95) 2015-04-09 23:56
Niektórym się wydaje, że posiedli mądrość wylaną z pustego łba ich "góró - Krula Móchy". Doszukują się sensu i znaczenia jego słów, czyli próbują lepić z guana sensowne frazesy. Historia już nie raz udowodniła, ze budowanie przyszłości na ideologii szaleńca kończy się zawsze tak samo. Wylanym szambem, które sprzątać muszą następne pokolenia.
Jak to się mówi? Guana bata nie ukręcisz
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# hej (IP: 178.43.*.15) 2015-04-10 02:01
guano to masz teraz
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.105) 2015-04-10 00:09
Czy w tym co mówi od 30 lat JKM jest coś szalonego? A może to Ty nie starasz się zrozumieć? To nie ma związku z ''doszukiwaniem się'' sensu, bo to o czym mówi p. Korwin jest tak oczywiste, że non sensem byłoby doszukiwanie się sensu w kwestiach tak oczywistych,
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# rebelofnowhere (IP: 89.229.*.95) 2015-04-10 00:28
tu nie ma czego się doszukiwać, mówi to co myśli. Z wydumkami Krula Móchy mam do czynienia od 25 lat. W Sejmie I kadencji był pajacem i takim został do dziś. Palikot przy nim to erudyta, a myślałem, że ludzie niżej nie upadną w następnych wyborach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# a psie odchody ??? (IP: 89.229.*.178) 2015-04-10 07:58
tu nie ma czego się doszukiwać, mówi to co myśli. Z wydumkami Krula Móchy mam do czynienia od 25 lat. W Sejmie I kadencji był pajacem i takim został do dziś. Palikot przy nim to erudyta, a myślałem, że ludzie niżej nie upadną w następnych wyborach. tacy jak J.K.M. wymagaja leczenia u psychiatry
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 13:57
Człowieku, powiedz mi jedno. Jesteś wyborcą PiSu? Bo po takim chamstwie i poziomie merytoryki śmiem twierdzić, że tak. Tacy wszyscy jesteście wrażliwi i czepliwi o byle słówka, a mówienie o niskim poziomie inteligencji wyborców JKMa to nie jest obelga wobec nas? Zanim zaczniesz oceniać, sprawdź czy sam nie jesteś hipokrytą. Bez odbioru.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# arek (IP: 5.172.*.237) 2015-04-10 14:26
jesli uważasz, ze on ma racje jestes równie cyniczny jak on ale jemuza to płaca a ty jestes pajacem
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 16:12
Do kogo to było? Bo jeżeli do mnie to oznajmiam, że nie - nie jestem pajacem, w przeciwieństwie do ludzi, których bardziej interesują indywidualne poglądy kandydata od sytuacji gospodarczej w kraju.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# QAZ (IP: 46.112.*.205) 2015-04-09 22:33
Niech ten faszysta sobie odpuści i nie pogrąża polski i polaków .Nie potrzeba nam debila na prezydenta .Wystarczy że mamy hrabiego .Skończ waść wstydu oszczędź
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Groere (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:19
Kolejny cebulak ze specjalnej klasy. Faszyzm jest ideologia socjalistyczną i własnie przeciwną do JKM :)) No i co się dziwić, że ciężko teraz z edukacja :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Arek (IP: 46.113.*.116) 2015-04-09 23:13
No i widać, że się uczyłeś z debilami, bo kto z kim przestaje takim się staje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Piotr (IP: 31.61.*.177) 2015-04-10 13:05
Najlepiej krytykować gościa który chcę coś zmienić a głosować na ludzi z obecnej władzy i dalej tkwić w sztabie... Historia pokazuje ze zawsze największych ludzi uważano na początku za szaleńców...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# niwrok (IP: 83.14.*.9) 2015-04-10 13:10
To korwin coś długi ma ten poczatek. Ponad 20 lat na polskiej scenie politycznej. To żaden nowy, świeży człowiek z nowymi pomysłami, o tym samym mówi od poczatku swojej kariery i słusznie jest bojkotowany przez większość.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 14:03
Tak, jest bojkotowany przez większość, bo ta większość lubi być okradana. Głosują od lat na tych samych oszustów. Powiedzmy sobie jasno. Niektórym powinny być odebrane prawa wyborcze. Ludzie głosują, nie zapoznawszy się nawet z programem wyborczym kandydata. Zero pojęcia o gospodarce, zero perspektyw. Jeżeli nie nadejdą zmiany, większość tych młodych ludzi wyjedzie stąd. My mamy gdzieś, co myślicie sobie o samej osobie JKMa. Ale najczęściej tak jest, że jak się nie ma pojęcia o gospodarce to trzeba uderzyć w cechy osobowe.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Tomasz Pawłowski (IP: 178.235.*.115) 2015-04-09 19:47
Zrozumcie logikę.a poznacie, o co chodziło JKM
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Juzef Stalin (IP: 195.37.*.72) 2015-04-09 19:44
Pomijając już typowe dla cyborga Ozjasza korwinizmy, chciałbym poruszyć kwestię USA dążących do zostania hegemonem - otóż USA JEST obecnie hegemonem. I cała ich obecna polityka jest określana mianem "pivotu na Pacyfik". Dlaczego? A no dlatego, że ChRL wyrasta powoli im na konkurenta. Rosja jest obecnie bardzo słaba i jedynie arsenałem nuklearnym może zagrozić USA. Stany wycofały się już z Europy, wycofały z Bliskiego Wschodu (nawet Izrael opuścili) i jedyny liczący się dla nich priorytet to konfrontacja z ChRL. Kto była na konferencji w Davos ten widział jak temat Ukrainy był koncertowo olewany i nawet Niemcy czy Francja więcej uwagi poświęcały ISIS.

Tylko taki stary dureń jak Korwin może myśleć, że USA chcą wojny z Rosją.

PS: polecam posłuchać mec. Bartosiaka i poczytać o "US Pacific pivot"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Józef (IP: 213.156.*.114) 2015-04-09 22:23
oj mylisz się "juzef", ale nie chce mi sie i nie mam takiej misji by tlumaczyc jak wyglada rzeczywistosc, rzeczywistosc a nie wymysly plus otoczka. pozdrawiam. Bo prawisz nieprawde
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Joanna Krzysztofik (IP: 80.238.*.181) 2015-04-09 19:33
Zawarłam tam wypowiedzi JKM, wraz z linkami do materiałów źródłowych (by udowodnić, że twierdzi to o czym mówię), świadczące o tym, że nie ma on nic do inwalidów. Sama mam słaby wzrok, a znamy się z JKM osobiście i nie traktuje mnie on z powodu mojej wady wzroku gorzej niż innych. M.in. startowałam w ostatnich wyborach do PE, a razem ze mną kol. Mateusz Pucek, który też jest inwalidą (wspomniałam o nim w publikacji z pierwszego linka). Jest wielu inwalidów, którzy popierają JKM jak ja i kol. Mateusz.
Pozdrawiam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Dorota (IP: 178.36.*.232) 2015-04-10 06:13
A ja jestem mamą dziecka niepełnosprawne go, które uczy się w klasie integracyjnej i nie ŻYCZĘ sobie, aby jakiś stary pomarszczony krzykacz mówił o moim dziecku "debil"- to zwykły brak kultury, o braku znajomości nazewnictwa nie mówiąc.. I ktoś taki chce być PREZYDENTEM????
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Paweł (IP: 77.254.*.241) 2015-04-10 21:39
Słowo debil nie jest słowem wulgarnym.Oznac za niedorozwuj umysłowy w stopniu lekkim.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Joanna Krzysztofik (IP: 80.238.*.181) 2015-04-09 19:32
Nie było mnie na tym spotkaniu, ale śledzę wypowiedzi JKM w każdym temacie od 5 lat. Owszem, nie zawsze podoba mi się ich forma. Bycie korwinist(k)ą nie wyklucza nie-zgadzać z JKM we wszystkim. Ja np. zgadzam się z ok. 95%.
Co do tematu który wielu tu oburzył. JKM użył tu słowa 'debil' w znaczeniu medycznym.
Wiem, że JKM postuluje m.in. co następuje.
1. By uczniowie z ułomnościami mogli uczyć się w warunkach nie kolidujących z ich ułomnościami. Jest to logiczne - pomoże im rozwijać talenty, co przełoży się na pracę zawodową. Bo jeśli pracodawca ma do wyboru sprawnego, ale głupka i lenia oraz dobrze wykształconego inwalidę - wybierze tego drugiego.
2. By żadne zawody - ani 'zwykłe', ani 'para' nie były finansowane z BUDŻETU PAŃSTWA.
Swego czasu napisałam o tym dwa teksty:
http://polskatonaszdom.salon24.pl/606461,wipler-maglowany-o-inwalidow-kolejny-atak-na-knp
http://polskatonaszdom.salon24.pl/572892,wyznania-inwalidki-korwinistki
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kinga (IP: 109.241.*.160) 2015-04-10 02:50
"JKM użył tu słowa debil w znaczeniu medycznym"????? W medycynie takie pojęcie nie istnieje, nie opowiadaj głupot!!!!!! To nomenklatura sprzed dwóch wieków!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cojaczytam (IP: 89.229.*.180) 2015-04-10 14:15
Wszystko odbierasz tak dosłownie? Dziewczyno, czy nie obchodzą Cię sprawy gospodarcze, zmniejszenie biurokracji, wprowadzenie prostych podatków, uproszczenie prawa? Obchodzą Cię tylko i wyłącznie indywidualne poglądy kandydata? Głosuj w takim razie na PO/PiS. Co z tego, że będziesz okradana, przecież tak pięknie będą się wyrażali o wszystkich...Na jakim świecie przyszło mi żyć...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# aa (IP: 80.238.*.181) 2015-04-09 19:31
x
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# hej (IP: 83.31.*.8) 2015-04-09 19:29
Mam 23 lata wlasnie skonczylem studia, bylem na spotkaniu - tak bardzo jestem gimbusem... Jak nic się nie zmieni to ja wyjezdzam za granicę a wy sobie gnijcie i skisknijcie. Szkoda mi tylko tych młodych ludzi...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# marcin1986 (IP: 82.2.*.43) 2015-04-09 19:28
Juz bardziej - ten pożal się Boże dziennikarzyna - nie mogł wyciąć z kontekstu zdania. Podsumowanie całego wykładu kilku słownym wyrażeniem ("w klasach integracyjnych normalni uczą się z debilami") to jakiś żart!!! Na zbity pysk bym wyrzucił takiego dziennikarza a tą gazetke polecam wszytskim zbojkotować, co ja czym predzej czynie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# hej (IP: 83.31.*.8) 2015-04-09 19:32
Co sie dziwic przeciez Mrągowo przesiąknięte socjalizmem jest. Kazdy tylko czeka na nowe mieszkania socjalne i dajcie mnie robote no nie. Od tylu lat rzadzi Pani Otolia i wszystko jest git majonez jak to Baśka mówi ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anna (IP: 46.77.*.253) 2015-04-09 19:22
Mrągowo24.info chciało za zrelacjonowanie spotkania 700 zł. Coś mi się wydaje, że gdybysmy zostawili im te pieniadze to relacja przynajmniej była by obiektywa. A tak wyrwane zdania z kontekstu mogą zostać opatrznie zrozumiane. Wkrótce pojawi się nagranie na youtubie z całego spotkania.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# yyyyyy (IP: 83.14.*.9) 2015-04-10 08:18
Pewnie gdybyście zapłacili byłby to artykuł sponsorowany, czyli zgodny z tym co byście sobie zażyczyli. A dzięki temu, że nie zapłaciliście, możemy wiedzieć jak było naprawdę podczas spotkania.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Paweł (IP: 89.229.*.110) 2015-04-11 00:35
Trzeba było przyjść i wysłuchać ze zrozumieniem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# xxx (IP: 77.115.*.204) 2015-04-10 07:24
A co tu wyrywać z kontekstu, jeśli ktoś mówi, że klasy integracyjne stworzone są po to by debili uczyć z normalnymi? Wszyscy słyszeli, są nagrania, nie kumam o co ci chodzi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# armagedon (IP: 46.20.*.1) 2015-04-09 19:20
Mrągowo24.info chciało za zrelacjonowanie spotkania 700 zł dlatego artykuł jest taki a nie inny. Frajerzy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# sda (IP: 83.4.*.6) 2015-04-09 18:45
Chodziłem do klasy integracyjnej. Nie polecam. Kto chodził ten wie :v
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# ROUTER (IP: 46.20.*.1) 2015-04-09 18:39
Wiem jak to wyglądało u mojego znajomego który chodził do klasy integracyjnej w zawodówce. Był dodatkowo nauczyciel który miał pomagać,ale w parktyce to nie działało i nauczyciel od przedmiotu finalnie poświęcał więcej czasu 2 osobom niż pozostałej grupie WIĘC POWIEDZIAŁ PRAWDĘ. JESLI NIE MACIE O TYM POJECIA TO SIE NIE UDZIELAJCIE, BLAGAM
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetinka (IP: 46.77.*.59) 2015-04-09 16:51
Jak czytam co tu ludzie wypisują to krew mnie zalewa. Byliście tam? Wiecie że pomimo szkół integracyjnych opowiadał też o sytuacji gospodarczej i innych ważnych sprawach? Mówicie że sama gimbaza tam była. Widziałam nawet ludzi po 70-siątce. Rozmawiałam z ludźmi prowadzącymi działalność gospodarczą w Anglii którzy od lat głosują na Korwina bo to jest jedyna alternatywa dla nas. Pomijając to przypominam że młodzi ludzie są przyszłością tego kraju więc to dobrze że tak wcześnie zaczęli interesować się polityką.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# ANTYSOCJALISTA (IP: 83.9.*.9) 2015-04-09 16:40
Farmazony wygaduje czerwona swołocz.Ci młodzi to przyszłość naszego kraju,nie są przesiąknięci komuną i rozumieją co mówi Korwin.Natomias t do czerwonych pająków i tak nic nie dotrze.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Paulina (IP: 89.229.*.240) 2015-04-09 16:19
No jak na 21 tyś mieszkańców 150 osób w tym większość dzieci z gimnazjum bardzo dobre poparcie. :) Co do sytuacji społeczno-gospo darczej widzę, że Pan J.Korwin-Mikke ma to samo zdanie co W.Putin. Stany Zjednoczone winne wszystkiemu, błagam. Dzieci "normalne z debilami" ? Od zawsze była segregacja uczniów.. Każdy pisał testy i od kiedy pamiętam klasy "A i B" były najlepsze. Zresztą to, że ktoś nie jest zdolny nie oznacza, że jest debilem. Państwowa służba zdrowia.. likwidacja?! To teraz gdy będziemy potrzebować zwolnienia zamiast czekania 1,5 h będziemy płacić 50zł?!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# hej (IP: 83.31.*.8) 2015-04-09 19:37
Socjalistko, sa klasy integracyjne i to twoi ulubiency je wymyslili.
Tak zaplacisz 50zl za wizyte(jednoraz owo), a nie co miesiąc 200. Idiotko.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Artur (IP: 83.142.*.178) 2015-04-09 18:32
Jakie, u licha, dzieci z gimnazjum? Byłaś na tym spotkaniu?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 18:23
Oh, oczywiście. Zobacz Pani sobie te ''tłumy'' na spotkaniach przykładowo z p. Dudą i porównaj, na czyich spotkaniach jest większa frekwencja. Jak na takie mało miasto jakim jest Mrągowo, przybyła wystarczająca ilość osób. Poza tym pewnie nawet dużo osób dowiedziało się o tym spotkaniu już po fakcie, bo taki mamy przekaz informacji w mieście. USA są zagrożeniem dla Europy już od dawna i to nie tylko wiedzą JKM i W.Putin. Każdy zdrowo myślący człowiek powinien wiedzieć, że Stany Zjednoczone nie dbają o Kraje Trzeciego Świata, a o swoje interesy. Wojna w Iraku, w Syrii...Kto jest temu winny jak nie USA? I chyba mi nie wmówisz, że taka ''segregacja''d zieci jest czymś złym? Debil to nie jest złe określenie. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu i nie mam tu na myśli mało zdolnych ludzi. Debil to osoba o ilorazie inteligencji poniżej normy. I niech Pani nie obraża tych ludzi. Dlaczego Pani od razu zakłada, że debil to ktoś gorszy? A wie Pani, jak wiele pieniędzy wkładamy w państwową służbę zdrowia? My za te pieniądze utrzymujemy zarówno lekarzy, pielęgniarki i ministrów zdrowia. Gdyby nie kradziono nam tych pieniędzy, byłoby nas stać na prywatne wizyty, u specjalistów, a nie u lekarzy, na których czekamy w kolejkach miesiącami, a nawet latami. Niech od razu Pani przyzna, że nie była Pani na tym spotkaniu, albo niczego z niego nie wyniosła.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# a psie odchody ??? (IP: 89.229.*.178) 2015-04-09 16:09
...to bylo gadanie "dyrdymalow" nic konkretnego. Szkoda tylko tych mlodych ludzi ktorzy z nadzieja oczekiwali co kandydat na prezydenta ma do powiedzenia .A tu klapa !!! tylko "farmazony"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Arek (IP: 46.113.*.116) 2015-04-09 23:17
Żadne dyrdymały tylko słuszne rzeczy. Podatki powinny być niskie i proste, biurokracja ograniczona a prawo zrozumiałe dla przeciętnego człowieka. JKM jak zwykle dobrze wypadł.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 17:52
Gadanie farmazonów? Co masz na myśli, mówiąc ''farmazony''? Sytuację gospodarczą w Polsce uważasz za dyrdymały? A niby czego ci młodzi ludzie mogli dowiedzieć się nowego? Jak sądzę, większość tych ludzi zapoznała się już z programem p. Korwina i nie musi na każdym spotkaniu wysłuchiwać tego samego. Jak wiesz ( a może nie wiesz ) Pan Korwin miał tylko godzinę na przekazanie swojego programu. Wykorzystał ten czas najlepiej jak potrafił. Ten człowiek mówi o tym samym od 30 lat. Czego się spodziewałeś? Że nagle będzie opowiadał o czymś nowym/ lepszym wg Ciebie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# .. (IP: 89.229.*.23) 2015-04-09 16:00
dobrze, że dzieci i ryby głosu nie mają
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 17:53
Na szczęście debile też nie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# qaz (IP: 37.248.*.155) 2015-04-09 18:59
Debile niestety mają, czego przykładem jest iększość naszych posłów...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# asd (IP: 88.156.*.45) 2015-04-09 15:51
Chyba akurat była długa przerwa z szkole...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Michu (IP: 66.249.*.232) 2015-04-09 15:32
Kiedyś za stanie na publicznej ławce w buciorach lub siedzenie na oparciu trzymając nogi na siedzisku ławki straż miejska i policja rozdawały nagrody w postaci 100-złotowych mandatów do zapłaty za niszczenie mienia publicznego...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 17:57
Myślisz, że Pan Korwin sam sobie ustalał gdzie będzie zorganizowane to spotkanie? Miało odbyć się w Gościńcu Molo, jednak było na tyle ciepło, że postanowiono zorganizować je na dworzu. Jakie miasto takie warunki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Michu (IP: 66.249.*.232) 2015-04-09 20:56
I to że było ciepło to już go czyni wszechmogącym i nietykalnym i może robić co chce? W takim razie trzeba było stanąć z gołą dupą na balkonie ratusza, byłoby jeszcze bardziej kontrowersyjnie i jeszcze więcej "fanów". A jakie znaczenie ma tu miasto i jego warunki bo nie rozumiem?? Może z Molo wyprosili albo funduszy zabrakło na wynajem sali? Proponuje Tobie usiąść latem lub stanąć na tej ławce w obecności policji/straży miejskiej i wytłumaczenie, że stoisz bo jest ładna pogoda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 21:35
Człowieku, On nie był organizatorem tej imprezy. Warunki są bardzo ważne, bo w Gościńcu Molo byłyby one lepsze. Nie przez przypadek o tym wspomniałam. Zabrakło sali? Brak funduszy? Błagam. Szeregi KORWINy w naszym mieście działają sprawnie. Nawet tak przekłamanemu portalowi jakim jest mragowo.info nieźle zapłacono, więc nie mieliby funduszy na wynajem sali? Wiesz, na molo żadnych ''mównic'' nigdy nie widziałam. Spotkanie na molo nie było przypadkowe, bo miało na celu przyciągnąć uwagę przechodniów...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Michu (IP: 66.249.*.235) 2015-04-10 15:01
No właśnie widać jak działają sprawnie, skoro spotkanie odbyło się w przypadkowym miejscu gromadząc głównie młodzież szkolną nie mającą praw do głosowania i dającą się nabrać, że prezydent ma cokolwiek wspólnego ze spełnianiem obietnic w tym kraju... Nieźle zapłacono to masz na myśli te 7 stów, które ktoś wyrzygał na FB?? Jak to jest Twoim zdaniem nieźle to popieraj nadal swojego kandydata bo ja za takie nieźle dziękuję bardzo!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetinka (IP: 46.77.*.59) 2015-04-10 15:57
To ty popieraj sobie swoich. Obyś tylko nie spierdolił prędzej czy później z tego kraju. I nie waż się narzekać skoro obecna wladza ci odpowiada. Co do tych 7 stów... W mojej ocenie ta gazeta nie zasluguje nawet na 10 złotych. Przypadkowe spotkanie? Mało wiesz na ten temat.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Michu (IP: 66.249.*.235) 2015-04-12 13:05
Nie muszę na nic narzekać bo od dawna mnie tu nie ma i nie mam zamiaru wracać. Jedyne czego żałuję to, że dałem się wciągnąć w tą denną dyskusję z Tobą, po sposobie wyrażania widać jaki poziom reprezentujesz, a i nie odróżniasz nawet portalu od gazety.... Koniec
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.106) 2015-04-12 22:34
Błagam! Nigdy więcej nie neguj cudzych spraw, podczas kiedy nie masz prawa w nich uczestniczyć, bo sam zrezygnowałeś z układania sobie życia tutaj. Pozwól ludziom żyć...TUTAJ
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Taśka (IP: 83.16.*.210) 2015-04-09 15:24
Sama Gimbaza wkoło ;-))
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# cos (IP: 178.23.*.110) 2015-04-11 22:04
ot, mądrości
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Andrzej (IP: 89.228.*.101) 2015-04-11 03:22
Nie dziwne, chcą walczyć o swoją przyszłość, a nie byc głąbami za 3000 BRUTTO , których doją :)) Już lepiej na truskawki jechac za granicę :)))
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# apetina (IP: 89.229.*.105) 2015-04-09 17:59
Każdy był kiedyś ''Gimbem''. Ty o tyle możesz żałować, że w wieku tych ludzi miałeś/aś sieczkę w głowie. Zresztą jak widać, masz do tej pory.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Sonda

Jak oceniasz sezon letnich imprez w Mrągowie?

Super - 8.9%
Dobrze - 23.6%
Średnio - 23.2%
Słabo - 21.5%
Bardzo słabo - 21.9%

Głosów ogółem: 237
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się w: listopad 12, 2017
X Zamknij
X Zamknij
McDonalds